Verzending

Bij bestellingen vanaf €80 (EU) of €150 (Wereld) is er de mogelijkheid om het kiezen voor een gratis verzending van je bestelling.

Bestellingen worden de volgende werkdag aangeboden aan de door jou gekozen bezorgdienst.

Bij het kiezen van een bezorgdienst en in de bevestigingsmail staat de geschatte bezorgdatum bij de bezorgdienst. Via de Track&Trace is de actuele bezorgdatum terug te vinden.

Door extreme drukte bij de bezorgdiensten kan er sprake zijn van vertragingen tot een week in Nederland en België, en soms zelfs langer bij internationale verzendingen.

We merken dat PostNL de status van brievenbuspakketjes soms ten onrechte op ‘geleverd’ zet terwijl ze nog onderweg zijn.

Dit kan gebeuren als de postbode geen scanner heeft en het pakje automatisch als ‘bezorgt’ registreert.

Ondanks dat dit systeem niet ideaal is, is het de werkwijze van PostNL.

We vragen je om tot 5 werkdagen te wachten op de bezorging en ook bij de buren te informeren of het pakketje daar is afgeleverd.

Als je pakketje na 5 werkdagen nog steeds niet is gearriveerd, laat het ons weten. We sturen je dan een claimformulier. Na invullen en ondertekenen starten we een onderzoek bij PostNL.

In geval van vermissing door de bezorgdienst, zorgen we voor een nieuwe verzending van je bestelling of een terugbetaling.

* De bezorgduur is gebaseerd op de normale dienstverlening van de bezorgdiensten, maar deze zijn niet gegarandeerd.
* De bezorgduur is exclusief de tijd die nodig is voor douaneafhandelingen (zendingen naar landen buiten de EU of een aantal territoriale gebieden binnen de EU).
* Voor de bezorgduur naar de Nederlandse Waddeneilanden geldt een extra transittijd van 2 dagen.

Ondanks meerdere onderzoeken naar noötropica kan en mag er geen gezondheidsclaim op de werking en eigenschappen van de producten worden gemaakt. Lees voor gebruik de gebruiksaanwijzingen!