Voor vragen over je bestelling, vermeld altijd je ordernummer.
Door extreme drukte bij de bezorgdiensten kan er sprake zijn van vertragingen tot een week in Nederland en België, en soms zelfs langer bij internationale verzendingen.
We merken dat PostNL de status van brievenbuspakketjes soms ten onrechte op ‘geleverd’ zet terwijl ze nog onderweg zijn.
Dit kan gebeuren als de postbode geen scanner heeft en het pakje automatisch als ‘bezorgt’ registreert.
Ondanks dat dit systeem niet ideaal is, is het de werkwijze van PostNL.
We vragen je om tot 5 werkdagen te wachten op de bezorging en ook bij de buren te informeren of het pakketje daar is afgeleverd.
Als je pakketje na 5 werkdagen nog steeds niet is gearriveerd, laat het ons weten. We sturen je dan een claimformulier. Na invullen en ondertekenen starten we een onderzoek bij PostNL.
In geval van vermissing door de bezorgdienst, zorgen we voor een nieuwe verzending van je bestelling of een terugbetaling.